MODELUL DE AFACERE

ERGIO este o campanie de tip B2B

ERGIO este o afacere de tip bușiness to bușiness, ceea ce înseamnă că lucrăm exclușiv cu alte entități juridice. Specialitatea noastră este să oferim soluții eficiente și complete cu o returnare a investiției în cel mai scurt timp, dând astfel posibilitatea partenerilor noștri să se concentreze pe dezvoltarea afacerii lor. 

Permanent, avem în vedere optimizarea produselor în așa fel încăt să oferim partenerilor noștri nu numai o construcție de calitate ci și o afacere profitabilă. Credem în parteneriate pe termen lung și de aceea am decis sa nu intram pe piața clienților finali, pentru a ne aratat agajamentul fata de parteneri nostrii prin evitarea concurentei directe neloiale.

Strategie - Creștere sustenabilă și profitabilă

Strategia ERGIO se bazează pe trei piloni: creștere/dezvoltare, sustenabilitate și profitabilitate, dar toate acestea nu se raportează numai la companie ci se extinde la toata rețeaua noastră de distribuitori și parteneri.

Conștientizam ca suntem într-o economie interconectata și ca dezvoltarea companiei insemna de asemenea dezvoltarea afacerilor partenerilor nostrii.

Sustenabilitatea este un concept care sta la baza procesului operational din ERGIO dar porneste încă de la materia prima certificata și de duce pana în proiectele finale ale partenerilor nostrii.

Considerăm că responsabilitatea pe care o avem fata de colaboratorii noștri transforma orice afacere în parteneriate.

Cand vorbim de profitabilitate în ERGIO nu ne gandim numai la profitabilitate companiei ci și la cea a partenerilor deoarece credem în afaceri de tip Win-Win și ne dorim colaborari pe termen lung. De aceea suntem mereu în căutarea unor soluții de optimizare a costurilor pentru partenerii noștri care sa le aducă un plus de profitabilitate, de care va beneficia în final întregul ecosistem.

 

SEE OTHER BLOG ARTICLES

TOP